سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موانع جاده ایی

 

موانع جاده ایی

نیوجرسی پلاستیکی ( جداول ترافیکی یا راه بند پلاستیکی، بشکه ترافیکی )برای خرید نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش بشکه ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

مواد اولیه تجهیزات ترافیکی از قبیل مانع ترافیکی یا نیوجرسی و بشکه ایمنی یا راه بند های پلاستیکی جاده اییاز پلی اتیلن سنگین با گرید 3840یا MDPE   تولید شده است. فود گرید (food grade)یا گرید مناسب برای نگهداری مواد غذایی و مورد تایید اداره کل بهداشت و محیط زیست میباشند.

انواع نیوجرسی پلاستیکی یا موانع ترافیکی و بشکه های ترافیکی

این محصولات را می توان از آب یا خاک پر کرد تا از خسارات بیشتر در تصادفات جلوگیری کرد.انواع دیگر محصولات جدا ککنده ترافیکی مخزن های سه جداره ضد جلبک می باشند. انواع نیوجرسی پلی اتیلنی , موانع جاده ایی و بشکه ترافیکی پلی اتیلن در سایز های متنوع تولید میشوند.مخازن عمودی نیز در انواع یک جداره دو جداره و سه جداره و ابعاد متنوع از 30 الی 20 هزار لیتر تولید و عرضه میگردند.

سریع ترین راه تهیه بشکه های ایمنی در کشور مراجعه به سایت های فروش این محصولات می باشد. در این سایت ها علاوه بر معرفی انواع محصولات ترافیکی، قیمت های به روز این‌ محصولات را نیز در اختیار خریداران‌ قرار می دهند. بشکه ترافیکی دست دوم نیز علاوه بر محصولات تولید شده جدید، در مراکز فروش ارائه می گردند.

خریداران بشکه ایمنی در ایران عموما راهنمایی و رانندگی و شهرداری ها می باشد که برای جداسازی راه و پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کنندگان و توزیع کنندگان نیوجرسی ترافیکی برای فروش آنلاین عموما فروشگاه های اینترنتی را دایر می کنند تا شرایط دسترسی به قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و خریدی آسان را برای خریداران‌شهرستانی ایجاد نمایند. این امر یک‌امتیاز مثبت برای خریداران شهرستانی می باشد مرا که بدون اتلاف در وقت و هزینه می توان به این سایت ها مراجعه و در صورت یافتن اطمینان از فروش تضمینی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند‌.

تفاوت های انواع بشکه ایمنی

بشکه ایمنی ترافیکی از جنس پلاستیک و پلیمر ساخته می شوند و دارای ضخامت بسیاری هستند. این بشکه ها در طول های متفاوت و حجم های گوناگون برای استفاده در خیابان و جاده ها تولید می گردند. تفاوت های انواع بشکه ایمنی، در ابعاد و حجم و ضخامت ان ها می باشد که تحمل ضربه های بیشتر را داشته و باعث افزایش ایمنی رانندگان و سر نشینان خودرو شوند. بیشتر این بشکه ها دارای رگه های زرد و سفید می باشند که عموما شبرنگ و در شب دید عالی را دارا می باشند‌.

بشکه های ایمنی در ظاهر و سایز تفاوت هایی با هم دارند. از مشخصات فنی بشکه ایمنی می توان به نوع کاربری آن اشاره کرد، که توسط علائم روی آن مشخص شده است، جاده هایی که به صورت موقتی دوطرفه، یکطرفه و یا بسته می شوند را با این بشکه ها مشخص می کنند و یا در هنگام جاده سازی و تعمیرات و تصادفات از این علائم برای هشدار استفاده می گردد.

از دیگر تفاوت های این بشکه ها علاوه بر اندازه و علائم روی آن ها، رنگ ها متفاوت آن هاست، اکثر بشکه های تولید داخل ایران به رنگ زرد است اما تولیدات خارجی به رنگ نارنجی می باشد.

خرید نیوجرسی و بشکه ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

 

بشکه ترافیکی و موارد کاربرد آن