سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی

 

تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی

استفاده از بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی در سطح شهرها و خیابان های شهری به عنوان تجهیزات مورد نیاز و اصولی برای کنترل ترافیک می باشد. برای خرید نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد. قیمت نیوجرسی پلاستیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش نیوجرسی ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. تجهیزات ترافیکی هر کدام با توجه به نوع و مدلی که طراحی می شوند دارای کاربردهای فراوانی بوده و به آسانی باعث ایجاد نظم شده و ترافیک را به راحتی کنترل می کنند. یکی از این تجهیزات قابل استفاده در جاده ها می باشد که جهت بستن راه ها و جلوگیری از انحراف خودرو در سطح شهر می باشد که به یکدیگر متصل شده و مانع از انحراف خودرو می شود . این محصول در رنگهای مختلف و بر وزن معین بر اساس سفارش مشتری تولید میشوند. قطعات نیوجرسی به منظور ایمن سازی سطح معابر و جدا سازی در دوربرگردانها، کنار جاده های فرعی و نیز وسط خیابان های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

نیوجرسی های پلاستیکی، قطعات مدولاری هستند که به منظور جداکردن مسیرهای ترافیکی از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. نیوجرسی ساخته شده از با کیفیت ترین مواد پلی اتیلنی بوده که از آن به منظور جداسازی موقت دوربرگردان ها از مسیر اصلی، جلوگیری از انحراف خودروها، محافظت از کارگران پروژه های راهسازی در مقابل خودروها، موانع امنیتی ضد تروریستی، سیل بند، ایمن سازی برخی نقاط حساس خیابان و کنارگذر جاده های فرعی استفاده می گردد. همچنین از نیوجرسی برای تفکیک موقت جاده ها، خیابان ها و نشانه گذاری ابتدا و انتهای بلوارها استفاده می گردد. از آنجاییکه برای اولین بار طراحی و تولید این محصول در دهه پنجاه میلادی توسط موسسه تکنولوژی استیونس وابسته به اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی صورت پذیرفت این نوع خاص از تجهیزات ترافیکی به نیوجرسی معروف گشته اند.

کاربرد نیوجرسی

   این جدا کننده‌ ها هنگام برخورد کناره‌ی خودرو، به علت زاویه کم لبه های خود به عنوان هدایتگرِ برگردان عمل می‌کند و موجب کاهش خسارت در تصادفات جاده‌ای می‌شود. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه ‌رو شوند. دیگر کاربردهای نیوجرسی میتوان به جلوگیری از دور زدنها و خلاف رانندگان متخلف و جلوگیری از اتفاقات ناگوار و تصادفات، همچنین در بعضی موارد ورود و خروج، هدایت ترافیک و جلوگیری از نور چراغهای روبرو اشاره کرد. نیوجرسی جاده ای برای مسدودسازی معابر یا جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نیوجرسی پلاستیکی

بلوک جداکننده نیوجرسی به عنوان محافظی برای عابران پیاده، محافظی برای کارگران پروژه‌های عمرانی در مقابل اتومبیل‌ها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی و همچنین به عنوان ابزار سیل‌بند، هدایت مسیر آب رودخانه ها، ابزار جلوگیری از انتشار آتش در جنگل و چند بانده کردن جاده ها هم استفاده می شود.

استفاده از نیوجرسی های قابل حمل در حین انجام پروژه های عمرانی روش خوبی برای هدایت کردن ترافیک به یک مسیر موقت می باشد. نیوجرسی های فوق دارای قابلیت اتصال به یکدیگر (اتصال نر و ماده) و تشکیل دیوار ترافیکی را نیز دارا می باشند. برخلاف تجهیزات ترافیکی بتنی این محصول به آسانی قابل حمل بوده و قابلیت پرشدن با آب را نیز دارا می باشد. مقاومت بالا در برابر گرما و سرمای شدید، ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV و برخورداری از دریچه های ورودی و خروجی آب از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

ویژگی های نیو جرسی تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا

حمل و نقل آسان

استحکام بسیار بالا

قابلیت اتصال به یکدیگر

ساخته شده از پلی اتیلن

دریچه های ورودی و خروجی آب

مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جوی

ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV

جایگزین بسیار مناسب برای تجهیزات ترافیکی بتنی

نیوجرسی یکی از علائم ترافیکی کاربردی در جاده ها و شهرهاست که برای تغییر مسیر ، مسدودسازی موقت ، عملیات عمرانی و غیره کاربرد دارند . دلیل نام گذاری این قطعات به نیوجرسی این است که طراحی آنها در دهه پنجاه میلادی توسط اداره بزرگراه های ایالتی نیوجرسی امریکا طراحی و تولید گردید . قطعات نیوجرسی به گونه ای طراحی شده اند که در برخورد خودرو کمترین آسیب را وارد کرده و در عین حال مانع عبور خودرو شوند . نیوجرسی مدل های مختلف و جنس های متفاوتی دارد که بسته به قالب تولیدی متفاوت است . نیوجرسی پلی اتیلن ، نیوجرسی بتنی و نیوجرسی پلاستیکی سه جنس رایج در تولید این محصولات می باشد . نوع پلاستیکی و پلی اتیلن آن به دلیل سهولت حمل و زیبایی پرکاربردتر بوده و قیمت ارزان ترین نیز دارند . جداکننده نیوجرسی(New Jersey barrier) یا دیوار نیوجرسی (New Jersey wall) ، قطعات ساخته شده از بتن یا پلاستیک هستند که در ارتفاع مختلف از قبیل یک، دو و سه متری ساخته می شود. کاربرد اصلی آنها جدا سازی و تفکیک مسیرهای رفت و برگشت در ترافیک جاده‌ها می باشد.

خرید نیوجرسی و بشکه ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

 

بشکه ترافیکی و موارد کاربرد آن