سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. قیمت کله قندی ترافیکی بر اساس کیفیت مواد سازنده آن تعیین می شود. خرید کله قندی ترافیکی به منظور استفاده موقتی برای معابر و جاده ها انجام می شود. فروش کله قندی ترافیکی به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خیابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافیک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد.

به دلیل نوع کاربرد مخروط ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

مخروط های ترافیکی کالاهایی همه کاره می باشند، که با انواع مختلفی از وسایل ایمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوکه های جاده ای، زنجیرهای پلاستیکی، شبرنگ های ایمنی ، صفحات پیام و پرچم قابلیت سازگاری دارد. کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های گوناگون (از 25 سانت تا 1 متری در انواع مختلفی (کله قندی ترافیکی ژله ای،حلقه دار، قلاب دار، تاشو و ...) تولید و استفاده می شوند.

خرید تجهیزات ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی و استوانه ایمنی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد ، این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است.با خرید کله قندی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.