سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استوانه ترافیکی؛ زیبا و با اقتدار

 

استوانه ترافیکی؛ زیبا و با اقتدار

هر یک از علائم و تجهیزات ترافیکی دارای اهمیت خاص خودشان هستند و کارایی مهمی دارند و شما در این چند سطر، با کله قندی و استوانه ترافیکی به عنوان دو بخش مهم از تجهیزات ترافیکی آشنا می شوید. خرید استوانه ترافیکی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی موقتی است که با هدف محدود و تقسیم کردن مسیر، انجام می شود. فروشگاههای معتبر اینترنتی، فروش کله قندی ترافیکی را با کیفیت مناسب و قیمت مطلوب انجام می دهند.

بزرگراه، جاده، خیابان و حتی کوچه بدون علائم راهنمایی رانندگی هرگز ایمنی لازم را ندارد و نقش مهمی را در ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافران و رانندگان ایفا می کند، به نوعی که هرگز نمی توان هیچ راهی را بدون تجهیزات ترافیکی متصور بود.واقعیت این است که رانندگان وسایل نقلیه برای رانندگی ایمن به عوامل مختلفی نیازمند هستند که علاوه بر مهارت در رانندگی و توجه به قوانین و مقررات رانندگی، نیازمند بهره بردن از علائم و تجهیزات ترافیکی هستند.

فرض کنید که قرار است در یک مسیر رانندگی، محدودیت هایی نظیر باریک کردن راه به وجود بیاید که یقینا امری موقتی است. در این شرایط، تجهیزات دائمی به کار نمی آیند و نیاز به تجهیزات موقت است. شک نکنید که شما نیز بارها استوانه ترافیکی را هنگام رانندگی دیده اید و بر اساس جایگاه قرار گرفتن آن در جاده یا خیابان، رانندگی خودتان را تغییر داده اید. جسمی استوانه ای و ساخته شده از مواد پلی پورتان که خاصیت انعطاف پذیری خودش را برای سال ها حفظ می کند. استوانه ترافیکی مانند مهره وزیر در بازی شطرنج، خیلی با اقتدار و زیبا روی زمین قرار می گیرد و در حالی که به راننده می گوید از کجا عبور کند یا نکند، زیبایی آن نیز باعث می شود راننده دستوری را که استوانه ترافیکی به او می دهد، از جان و دل پذیرا باشد.

انواع استوانه ترافیکی

نکته دیگر درباره جنس استوانه ترافیکی اینکه در ساخت آن از آنتی یوووی و آنتی اکسیدان و آنتی استاتیک استفاده می شود تا ضمن حفظ کیفیت آن برای مدت های طولانی، قابلیت ضربه پذیری تا حدود 20 هزار مرتبه را داشته باشد.

موارد استفاده استوانه ترافیکی

از استوانه ترافیکی در موارد بسیار زیادی استفاد ه می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

1-پیاده روه 2- جاده ها و برزگراه ها و خیابان ها 3- استفاده به عنوان تجهیزات پارکینگی 4- تفکیک مسیر وسایل نقلیه 6- علامت گذاری حاشیه راه ها و مسیرهای گوناگون

کله قندی را بهتر بشناسیم

یکی از تجهیزات ترافیکی که شکلی مخروطی دارد، کله قندی ترافیکی است. کله قندی به گونه ای ساخته شده است که سطح مقطع بزرگ آن روی زمین قرار می گیرد و هرچه رو به بالاتر می رود، باریک تر می شود، به نحوی که نوک آن مانند یک برج دست ساز انسان باریک است.

کله قندی از جمله تجهیزات پرکاربرد است که موارد استفاده بسیار زیادی دارد؛ از جمله هدایت ترافیک وسایل نقلیه در مسیرهای از پیش تعیین شده، هشدار دادن به رانندگان وسایل نقلیه و جداسازی مسیرها از یکدیگر. کله قندی با توجه به شکل ظاهری و همچنین دارا بودن برچسب های رنگی، هم در روز و هم در شب، توجه رانندگان را به خودش جلب می کند و یک هشداردهنده بی صدا و البته کاملا موثر محسوب می شود.

استفاده از کله قندی هرگز به فضای باز مانند خیابان ها محدود نمی شود بلکه می توان از کله قندی در فضاهای بسته مانند پارکینگ ها نیز بهره برد. مثلا می توان از کله قندی به عنوان تعیین کننده حریم شحصی استفاده کرد یا مسیری را در یک پارکینگ یا گذرگاه به صورت موقت تغییر داد یا بست.

کله قندی به قدری تنوع رنگ و طرح دارد که عملا به یکی از زیباترین تجیهزات ترافیکی تبدیل شده است و جنس آن نیز به گونه ای ساخته شده که سال های زیاد در زیر نور آفتاب و بارش برف وباران تحمل بیاورد و در برابر ضربه های ناشی از برخورد وسایل نقلیه یا جابجایی های مرتب، زیاد آسیب نبیند

خرید کله فندی و استوانه ترافیکی

برای خرید انواع تجهیزات ترافیکی اعم از کله قندی و استوانه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 استوانه ترافیکی