سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استوانه ترافیکی و کله قندی

 

استوانه ترافیکی و کله قندی

محصولات دسته جداکننده ترافیکی که بیشتر به منظور تعیین مسیر و هدایت رانندگان به مسیرهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، جز مهمترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آیند. چرا که یکی از دلایل عمده وقوع حوادث ناگوار انحراف رانندگان از مسیر است که به راحتی با تجهیز کردن خیابان ها، کوچه ها و جاده ها می توان سبب بالا رفتن سطح ایمنی شهری و برون شهری شد. از نمونه های پرکاربرد جداکننده ترافیکی میتوان به استوانه ترافیکی و کله قندی اشاره نمود.

انواع استوانه ترافیکی

نمونهای از استوانه ترافیکی پلیاورتان همانطور که در بالا به آن اشاره شد، استوانه ترافیکی شب نما است که بیشتر به منظور کنترل سرعت خودروها، مشخص کردن مسیرهای مختلف، جلوگیری از پارک خودروها در مکانهای پارک ممنوع و یا جلوگیری از برخورد خودروها با گاردریل استفاده میشود. همچنین استفاده از استوانه ترافیکی باعث می­شود تا رانندگان خودروها در شب به راحتی بتوانند مسیر را تشخیص دهند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. از دیگر کاربردهای استوانه های ترافیکی می­توان به استفاده در کنارههای مسیر، خروجیهای بزرگراه، مجراهای آب، محدوده با خطر ضربه شدید، مسدود کردن راه، پیچ ها، پلهای ورودی ساختمانها، تقسیمکننده خطوط ترافیکی در یک مسیر، محور میانی معابر دوطرفه که انحراف به چپ یا گردش ممنوع میباشد و سایر موارد مشابه اشاره نمود.

استوانه ترافیکی چه کاربردی در پارکینگ ها دارد؟

استوانه ترافیکی کاربرد و مزایای بسیاری دارد که با توجه به نوع نیاز می توان از این وسیله ایمنی استفاده کرد. یکی از کاربردهای استوانه ایمنی استفاده از آن در طبقات پارکینگ های عمومی و طبقات پارکینگ­ های خصوصی است که با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودروها در شهرهای پرجمعیت، طراحی و ساخت پارکینگ­ های طبقاتی نیز رو به افزایش است و همین امر سبب افزایش استفاده از تجهیزات ایمنی و پارکینگی شدهاست. راهنمایی و هشدار به خودروها و تغییر مسیر آنها از کاربردهای استوانه های ترافیکی در پارکینگ است. همچنین از استوانه ترافیکی جهت جداسازی پارکینگها به وفور استفاده میشود. استوانه ترافیکی پارکینگ را میتوان بدون پیچ کردن نیز بر روی زمین قرار داد تا زمانی که نیاز به جابجایی دارد آن­را به راحتی بتوان جابجا کرد. نوع استوانه ترافیکی پارکینگ بیشتر از مدل ساده و شب نما است و دارای ابعاد مختلفی میباشد که با توجه به نیاز و کاربرد باید انتخاب و تهیه شوند. علاوه بر پارکینگ ها این باتومی­های ایمنی که بصورت ثابت و متحرک قابل استفاده هستند، کاربرد فراوانی در تعیین مسیر خودروها در خروجی بزرگراه­ها، سرپیچ ها و کناره های مسیر دارد که معمولاً برای دید بهتر و ایمنی بیشتر چند استوانه را پشت سرهم قرار میدهند.

کلام اخر

ایمن ترافیک کالا  تولید کننده انواع استوانه ترافیکی محصولات تولیدی خود را با گارانتی ارائه می دهد.

 

http://uupload.ir/files/04x0_استوانه-ایمنی-ترافیکی.jpgاستوانه ترافیکی