سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت و خرید استوانه ترافیکی- کله قندی ترافیکی

 

قیمت و خرید استوانه ترافیکی- کله قندی ترافیکی

برای خرید مخروط ترافیکی و داشتن انتخابی عالی، باید ملاک های استاندارد داشته باشید. فروشگاه های معتبر اینترنتی وجود دارند که فروش کله قندی ترافیکی را با قیمت مناسب انجام می دهند. به علت مواد به کار رفته در ساخت کله قندی ترافیکی قیمت مخروط ایمنی مناسب است.

کله قندی ترافیکی

مخروط ترافیکی سطح مقطعی بزرگ و پایه‌ای مستحکم در بخش پایینی خود دارد، این ویژگی موجب شده است تا کله قندی پارکینگی به راحتی بر روی سطوح شیب‌دار قابل استفاده باشد. وجود پیچ و رول پلاک الزامی نبوده و استفاده از آن‌ها بدون آن‌ها نیز ممکن است.

تاریخچه و ضرورت استفاده از کله قندی ترافیکی

ایده ساخت کله قندی پارکینگی اولین بار در سال 1943 به ذهن چالز D   . اسکانلون در حینی که نقاشی شهر لوس انجلس را می‌کشید، رسید. با این حال استفاده از آن تا سال‌ها به تاخیر افتاد و اولین بار در سال 1958 به جای استفاده از مشعل‌های پارافینی و فانوس‌ای قرمز انگلستانی‌ها تصمیم گرفتند تا از مخروط‌ ترافیکی برای هشدار و اعلام خطر به رانندگان استفاده کنند.

دیوید مورگان از برفورد ادعا دارد که اولین بار وی در سال 1961، مخروط ترافیکی پلاستیکی را ساخته و استفاده نموده است چرا که پیش از آن مخروط‌ های ترافیکی از جنس چوب ساخته می‌شدند.

با همه این‌ها استفاده از مخروط ترافیکی در امریکا اولین بار در سال 1959 انجام شد، جنس این مخروط‌ها بتنی بوده و شرکت پاسفیک الکتریک واقع در اوکلند کالیفرنیا، برای افزایش دید و ایمنی کامیون‌های خود از این مخروط‌ها استفاده نمود. استفاده از مخروط ترافیکی در امریکا به پیشنهاد یک کارمند انجام شد که وی بعدها به همین علت برنده یک جایزه 45 دلاری گردید. با گذشت زمان و برای افزایش ایمنی (به علت برخورد برخی وسایل نقلیه با مخروط‌های بتنی و احتمال آسیب‌دیدگی‌ آن‌ها) ساخت مخروط‌ های ترافیکی با استفاده از لاستیک‌های مختلفی انجام شد. امروزه این تجهیزات ترافیکی را با استفاده از PVC و یا از طریق بازیافت بطری‌های پلاستیکی می‌سازند.

جنس و انواع مخروط ترافیکی

همانطور که پیش از این نیز گفته شد به مرور زمان مخروط های ترافیکی از جنس‌های مختلف پلاستیک و لاستیک نظیر PVC، پلی اورتان، پلی اتیلن، پلاستیک و … ساخته و تولید شدند. به علاوه افزودن مواد دیگری

به ترکیب این مخروط‌ها موجب شده است تا خاصیت‌های آنتی استاتیک، آنتی UV و آنتی اکسیدانی آن‌ها بالا بوده و مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند.

لازم به ذکر است که استفاده از تجهیزات لاستیکی نسبت به تجهیزات الکترونیکی بسیار ساده‌تر بوده، در اغلب اماکن قابل استفاده هستند و قیمت پایین‌تری دارند، به همین علت توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده‌اند.

مخروط های ترافیکی را می‌توان در انواع و سایزهای گوناگونی تولید نمود، از جمله انواع مختلف این تجهیزات می‌توان موارد زیر را نام برد:

کله قندی ترافیکی PE: جنس این نوع کله قندی پارکینگی از پلی اتیلن است، پلی اتیلن در مقایسه با PVC مقاومت در برابر شرایط جوی کمتری داشته و راحت‌تر تحت تاثیر محیط قرار می‌گیرد. همچنین انعطاف‌پذیری آن نسبت به کله قندی های ترافیکی از جنس PVC کمتر است.

کله قندی ترافیکی PVC: این نوع از کله قندی پارکینگی به دلیل جنس منحصر به فردش، در برابر فشار و ضربه، استحکام مورد نیاز را دارد، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و همچنین در مقابل شرایط جوی پایدارتر است.

کله قندی ترافیکی ژله‌ای

مطابق با استانداردهای جهانی، مخروط ژله‌‌ای از جنس مواد پلیمری انعطاف‌پذیر (PVC) و لاستیک مرغوب است که انعطاف‌پذیری و مقاومت بالایی دارند.

تولیدکننده مخروط ترافیکی

گروه تجهیزات ترافیک ایمن ترافیک کالا از جمله گروه‌های تولید کننده و ارائه‌دهنده‌های برتر تجهیزات ترافیکی است که در زمینه نصب و اجرا نیز فعالیت دارد. این شرکت مخروط های ترافیکی را مطابق با استانداردهای جهانی تولید نموده و محصولاتی پر کیفیت را ارائه می‌دهند. جهت خرید این محصولات می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 استوانه ترافیکی